Biuro Obsługi Medialnej

KONTAKT:

telefon: 22 694 22 15,

adresy e-mail:

pytaniadziennikarskie@sejm.gov.pl – pytania przedstawicieli mediów dotyczące prac Sejmu i Kancelarii Sejmu.

akredytacje@sejm.gov.pl – korespondencja dotycząca wstępu i pracy przedstawicieli mediów na terenach pozostających w zarządzie Kancelarii Sejmu oraz udziału w wydarzeniach organizowanych lub współorganizowanych przez Sejm i Kancelarię Sejmu.

Biuro Obsługi Medialnej rozpatruje wyłącznie korespondencję kierowaną przez przedstawicieli mediów (tj. prasy w rozumieniu ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe). Wiadomości niespełniające tego kryterium pozostaną bez dalszego biegu. Osoby i podmioty spoza grona przedstawicieli mediów, w tym zainteresowane udzielaniem informacji publicznej, zapraszamy do skorzystania z danych kontaktowych podanych na stronie https://www.sejm.gov.pl/Sejm10.nsf/page.xsp/kontakts

 

ADRES:
Kancelaria Sejmu
Biuro Obsługi Medialnej
ul. Wiejska 4/6/8
00-902 Warszawa