Karty okresowe

  • Okresowe karty prasowe i okresowe karty wstępu obsługi technicznej dziennikarzy wydaje się, jeżeli czynności zawodowe tych osób wymagają częstej i regularnej obecności w budynkach
  • Karty są wydawane na rok kalendarzowy
  • Wnioski o wydanie kart okresowych składa się na formularzu załączonym poniżej (odpowiednio nr 7 lub 8) do 31 grudnia roku poprzedniego
  • Osoby, które utraciły kartę lub w przypadku których zmianie uległy dane mają obowiązek niezwłocznego zgłoszenia tego faktu Centrum Informacyjnemu Sejmu na formularzu stanowiącym załącznik nr 9
  • W przypadku utraty karty lub zmiany danych na niej umieszczonych (np. redakcji lub nazwiska) należy złożyć także ponowny wniosek o jej wydanie
  • Wnioski należy składać w oryginale, z załączoną kopią aktualnej legitymacji prasowej. Szczegółowe informacje znajdują się na pouczeniu na formularzach