Formularz zgłoszenia - aplikuj teraz        


KANCELARIA SEJMU
BIURO KADR I ROZWOJU ZAWODOWEGO

zatrudni

MUZEALNIKA

w BIBLIOTECE SEJMOWEJ


Podstawowe zadania i obowiązki:
  1. Inwentaryzacja zbiorów muzealnych.
  2. Udział w aukcjach antykwarycznych, w tym przygotowanie materiałów informacyjnych koniecznych do podjęcia decyzji o zakupie oraz współpraca przy organizacji transportu i zabezpieczenia muzealiów.
  3. Udział w projektach wystawienniczych i popularyzatorskich związanych z dziejami parlamentaryzmu polskiego.
  4. Prace związane z zabezpieczeniem i przechowywaniem obiektów zabytkowych.
  5. Prowadzenie kwerend naukowych w muzeach, bibliotekach i archiwach dotyczących dziejów parlamentaryzmu polskiego.

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki: historia, historia sztuki,
  • znajomość ustawy o muzeach oraz aktów wykonawczych,
  • doświadczenie w opracowywaniu i inwentaryzacji muzealiów,
  • doświadczenie w prowadzeniu kwerend muzealnych,
  • znajomość rynku antykwarycznego i sztuki,
  • praktyka we współpracy z muzeami, galeriami sztuki oraz biurami konserwatora zabytków,
  • doświadczenie w opracowywaniu scenariuszy wystaw i ich realizacji,
  • znajomość muzealnych baz danych,
  • znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B1,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • systematyczność i odpowiedzialność
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • odporność na stres,
  • co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku muzealnika.

Wymagania pożądane:
  • studia podyplomowe z zakresu muzealnictwa, historii, historii sztuki,
  • praktyczna znajomość programów do inwentaryzacji zabytków,
  • doświadczenie w pozyskiwaniu obiektów zabytkowych,
  • szkolenia w zakresie postępowania z obiektami zabytkowymi,
  • szkolenie w zakresie konserwacji zbiorów muzealnych,
  • szkolenie w zakresie digitalizacji zbiorów muzealnych,
  • doświadczenie w pracy w muzeach publicznych,
  • znajomość języka francuskiego, niemieckiego lub łacińskiego co najmniej na poziomie A2,
  • dyspozycyjność.

Mile widziane:
  • stopień doktora nauk humanistycznych,
  • praktyczna umiejętność obsługi systemu bibliotecznego ALEPH,
  • praktyczna znajomość obsługi programu Adobe Photoshop.


Termin nadsyłania ofert upływa 8-03-2024 roku.


Osoby zainteresowane, spełniające powyższe warunki, proszone są o dokonanie zgłoszenia przez Internet: https://orka.sejm.gov.pl/rekrutacja.nsf/Person?OpenForm&BS-muzealnik_02_2024 lub o przesłanie swojej aplikacji pocztą na adres:

Kancelaria Sejmu
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
ul. Wiejska 4/6/8
00-902 Warszawa




Oferty powinny zawierać:

1) list motywacyjny, CV oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje;

2) oświadczenie:

a) Wyrażam zgodę*) na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wymagane
przepisami prawa, w tym danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.)
- jeżeli zostały zawarte w dokumentach;

b) w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Kancelarię Sejmu oświadczenie:
Wyrażam zgodę*), aby Kancelaria Sejmu z siedzibą w Warszawie 00-902, ul. Wiejska 4/6/8, przetwarzała moje dane osobowe zawarte w dokumentach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, także do przyszłych procesów rekrutacji;

c) w przypadku zatrudnienia w Kancelarii Sejmu,
Wyrażam zgodę*), aby Kancelaria Sejmu z siedzibą w Warszawie 00-902, ul. Wiejska 4/6/8, Kancelaria Sejmu przetwarzała moje dane osobowe, inne niż wymagane przepisami prawa zawarte w CV, liście motywacyjnym, a także
w dokumentach potwierdzających posiadane kwalifikacje.

Jestem świadoma/y, że w każdej chwili przysługuje mi prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, na których przetwarzanie wyraziłam/em zgodę, ale cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Administrator.

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Kancelaria Sejmu, ul. Wiejska 4/6/8,
00-902 Warszawa.


Inspektor ochrony danych.

Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:

· korespondencyjnie: Inspektor Ochrony Danych Kancelaria Sejmu, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa,
· poprzez e-mail: iod@sejm.gov.pl

Cel i podstawy prawne przetwarzania.

Państwa dane osobowe w celu przeprowadzenia postepowania rekrutacyjnego przetwarzane będą na podstawie:
· przepisów prawa pracy (art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2022 poz. 1510 z późn. zm),
· ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 2290 z późn. zm.),
· innymi przepisami powszechnie obowiązującymi,
· zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Odbiorcy danych osobowych.

Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na postawie przepisów prawa.

Okres przechowywania danych.

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 2 lat.
W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane do czasu wycofania zgody.

Prawa osób, których dane dotyczą.

Mają Państwo prawo:
· do dostępu do swoich danych,
· do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
· do usunięcia, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa,
· do wniesienia skargi do Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć
w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.


Nadesłane dokumenty nie będą zwracane.
Kancelaria Sejmu zastrzega sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.