Przebieg procesu legislacyjnego |
![]() | |||
IV kadencja | ||||
![]() ( ![]() |
||||
OPIS PROJEKTU: | ||||
- określenie warunków nabywania prawa do dodatku pieniężnego dla niektórych emerytów, rencistów i osób pobierających świadczenie przedemerytalne albo zasiłek przedemerytalny oraz zasad wypłaty i finansowania tego dodatku; | ||||
POSIEDZENIA KOMISJI ![]() |
||||
EKSPERTYZY I OPINIE Biura Analiz Sejmowych:
![]() |
||||
I CZYTANIE W KOMISJACH | ||||
skierowano | : | dnia 21-01-2005 do Komisji Finansów Publicznych oraz Komisji Polityki Społecznej i Rodziny | ||
I czytanie odbyło się | : | 17-02-2005 | ||
stanowisko rządu z dn. 15-04-2005 |
||||
PRACA W KOMISJACH PO I CZYTANIU | ||||
sprawozdanie podkomisji | : | ![]() |
||
sprawozdanie komisji | : | ![]() |
||
sprawozdawca | : | Anita Błochowiak | ||
wniosek komisji | : | załączony projekt ustawy | ||
II CZYTANIE NA POSIEDZENIU SEJMU | ||||
pos. nr 101 dn. 20-04-2005 | ||||
decyzja | : | skierowano ponownie do komisji w celu przedstawienia sprawozdania | ||
skierowano do | : | Komisji Finansów Publicznych oraz Komisji Polityki Społecznej i Rodziny | ||
PRACA W KOMISJACH PO II CZYTANIU | ||||
sprawozdanie komisji | : | ![]() |
||
sprawozdawca | : | Anita Błochowiak | ||
wniosek komisji | : | przyjąć część poprawek | ||
III CZYTANIE NA POSIEDZENIU SEJMU | ||||
pos. nr 103 dn. 20-05-2005 | ||||
temat głosowania | : | całość projektu ustawy | ||
głosowanie | : | Elektroniczne | ||
wynik głosowania | : | 368 za, 8 przeciw, 6 wstrzymało się
![]() |
||
decyzja | : | uchwalono | ||
komentarz | : | wnioski mniejszości, poprawki | ||
Ustawę przekazano Prezydentowi i Marszałkowi Senatu dnia 23-05-2005 | ||||
STANOWISKO SENATU | ||||
nie wniósł poprawek | ||||
Dnia 08-06-2005 Prezydent podpisał ustawę | ||||
UCHWALENIE
![]() |
||||
tytuł | : | o dodatku pieniężnym dla niektórych emerytów, rencistów i osób pobierających świadczenie przedemerytalne albo zasiłek przedemerytalny | ||
ustawa została uchwalona na pos. nr 103 dn. 20-05-2005 | ||||
adres publikacyjny | : |
![]() |
||